سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر شنل خوش بو ترین عطری که جهانی شد

 

با سلام خدمت همراهان عزیز لیلا جهانشاهلو هستم  متخصص عطر و ادکلن در مجله اینترنتی عطربرند، شاید یکی از دغدغه های اصلی مردم شناخت بر روی برندهای معروف و مشهور در نیای عطرو ادکلن باشد که برای خریداری اطمینان کامل را داشته باشند . شاید برای شما هم مهم باشد که ادکلن و یا عطر خریداری شده تولید شده درکدام کشور است؟ چه کسی موسس آن بوده است؟ و خیلی از سوال های دیگر که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم . امیدوارم امروز به تمام سوال های ذهن شما در برای عطرو ادکلن داده شود با ما همراه باشید تا در مقاله های بعدی دیگر برند ها را بررسی و تحلیل کنیم .

 

شنل یکی از برندهای پرفروش جهانیمؤدب

 

شنل معروف به خانه ی مد فرانسه است، که دو دفتر مرکزی دارد یکی در فررانسه و دیگری در لندن کشور انگلستان است . زندگی شنل یکی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین زندگی ها بوده است او سختی های زیادی برای تولید عطر و ادکلن  شنل انجام داده است او در روستایی زندگی می کرد با سختی و مشکلات که در زندگی اش می گذراند فوت ناگهانی مادرش او را شکه کرد،  تنها 12 سال داشت از تحصیل باز ماند برای ادامه ی زندگی  به خیاطی رفت و مشغول به کار شد او با پیشرفتی که در آنجا داشت ابتدا مشغول شد به تولید کالاهای مدرن و شیک با تاسیس اولین دفتر مرکزی اش برای تولیدات پوشاک زنانه و مرانه از استقبال خوبی از طرف مردم همراه بود و جالب است بدانید ویژگی های کالای تولیدیش جذابیت در عین سادگی کالاها بود و این شکوه و جذابیت باعث تمایزش از دیگر برند های موجود در آن زمان شد .

و بعد از پیش رفتش در حوضه ی تولیدات پوشاک علاقمند به تولید عطر و ادکلن اشد و انقلابی دیگر در تولید عطر و ادکلن رقم زد.

 

عطر شنل

شرکت شنل در سال 1909 تاسیس شد توسط کوکو شنل تاکنون بیش از 50 نوع عطر و ادکلن وارد بازر کرده است و ماندگاری این عطر و ادکلن از نطر کاربران از برترین ویژگی های این برند محسوب می شود .

عطر شنل با بسته بندی و شیشه هایی زیبا و رایحه هایی فوق العاده در این چند سال اخیر بهترین عطرهای زنانه و مردانه را وارد بازار کرده و با رایحه هایی متفاوت از دیگر ادکلن های موجود در بازار افراد مشهور و معروف را  علاقمند به برند خود کرده است .

 

در آخر...

شما می توانید برای خریداری از این برند به فروشگاه اینترنتی ایرانوس بزرگ ترین و معتبر ترین مرجع اینترنتی عطر و ادکلن  کشور مراجعه و از اصالت کالا نیز اطمینان حاصل کنید .

 

https://iranous.com/90-buy-chanel-fragrance